Bilecik’in kronikleşen kaza noktalarından biri olan Akasya Altı mevkii, dün yine korku dolu anlara sahne oldu. Keskin virajı alamayarak kontrolden çıkan bir otomobil, metrelerce savrularak takla attı. Feci kazada sürücünün hayatta kalmasını sağlayan en önemli etken ise emniyet kemeri oldu.
Edinilen bilgilere göre olay, Bilecik’in sürücüleri en çok zorlayan noktalarından biri olan Akasya Altı mevkiindeki virajda meydana geldi. Seyir halindeki kadın sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkan otomobil, savrularak takla atmaya başladı.
Çevredeki vatandaşların korku dolu bakışları arasında defalarca dönen araç, adeta mucizevi bir şekilde yeniden dört tekerleğinin üzerine düşerek durabildi.
Kazanın ardından hurdaya dönen araçtan sağ çıkan kadın sürücü, adeta ölümden döndü. Olası bir can kaybının ya da ağır yaralanmanın önüne geçen en büyük etken, sürücünün emniyet kemerinin takılı olması oldu. Kazayı hafif sıyrıklarla atlatan sürücü, emniyet kemeri kurallarına uymanın önemini bir kez daha gözler önüne serdi.
İlk Müdahale Olay Yerinde Yapıldı Kazayı gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye hızla 112 Acil Sağlık ve güvenlik ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin olay yerinde yaptığı ilk müdahalenin ardından yaralı sürücü, ambulansla Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Sürücünün genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bilecik’te yerel halkın ve sürücülerin sık sık dikkat çektiği Akasya Altı mevkiindeki bu keskin viraj, benzer kazalarla sıkça gündeme geliyor. Yetkililer, özellikle bu bölgede hız sınırlarına uyulması ve dikkatli olunması gerektiği konusunda sürücüleri bir kez daha uyarırken, kazayla ilgili inceleme başlatıldı.